Saturday, January 28, 2012

Sesi Buang Sawang

Assalamualaikum..

Akibat terlalu lame menyepi dan sibuk..aku dah lupe pasword blog ni..hehe..
Ok, cerita pasal emas.. sepanjang tahun 2011.. memang kurang aku melayan emas ni..
Aku hanye monitor harge emas untuk di 'check in' di Arrahnu atau pun untuk di let go kan..
Alhamdulillah..dengan nilai yang ada pada logam kuning ni, lepas jugak aku buat majlis aku..
THANK YOU ALLAH!!

Sepanjang penyepian aku..ni yang aku jumpe..

- Harge emas..no komen..hehe..

Turun naik sepanjang 2011

- Rakyat Malaysia..Ramai dah kenal potensi emas ni..Kalau dulu aku bagi flyer pasal emas ni..Depan mata aku ada yang kemek2 kan dan penyek2 kan flyer tu.. :-) .. Tak lame pastu tanye aku balik pasal emas..Ok la tu..Hehe..

- Arrahnu..Gold bar & Dinar memey tak lepas..Barang2 aku pun dah banyak aku convert kan ke loket..Ar-Rahn PKB masih terima Bar & Coin, tapi untuk jenama yang tertentu..

- Surat Khabar..asyik cite harge emas bakal melambung dan melambung..

 
- Mak aku..dulu marah aku simpan emas..skang..hehe..

- Mak mertua aku..disebabkan dia nampak minat aku kt emas ni..dia bagi@hadiah kan kat aku sebelah anting2@subang (sebelah dah hilang) :-)

Orait.. sampai sini je la dulu untuk sesi mengemas sensawang yang dah bersawang aku..Terima Kasih..

p/s : kepada sesiapa yang ada kontek aku untuk beli/jual emas..pohon ampun dan maaf aku tak dapat memenuhi permintaan anda..aku masih mencari2 ruang dan masa untuk itu..MAAF..

0 Gram Emas:

Post a Comment