Wednesday, May 12, 2010

1gram..Tapi dia kecik jer..


* Pergh!! Mahal giler!! Memang la mahal kalau dibandingkan dengan gold bar yang besar2..
* Tapi, kalau harga emas naik.. Harga 1gram pun tetap naik juga..
* 1g..Mampu dimiliki oleh kebanyakan orang..
* Rase nak cube2 je dulu simpan emas?? Cube je la dengan 1g ni..amik aura dia dulu..
* Kan best kalau ada macam2 jenis..

Mane nak beli 1g ni?

nubex.. atau 012-6226867 - Fendi

poh kong..

UOB bank..

 kuwait finance..


mana-mana kedai emas yang ade jual..

kalau ada di mana-mana lagi..sila letak dalam komen..

p/s : kalau rasa tak berbaloi..jangan beli..simpan je duit untuk beli yang lagi berbaloi-baloi..

2 Gram Emas:

wan mn 0197023121 said...

salam bos, kawe ingt kawe nak ikut cara demo... biar nmpk kecik tp bila banyak jadi banyak... 1gx 1000 pcs.... huhuhuhuhu

EBIZZ said...

salam

ngan ebizz banyak 1 gram emas keping 999.9 nih.

dale blog http://mah916.blogspot.com
or kat http://mudah.my/emas999

or tipon je 019 9393 808

Post a Comment