Thursday, May 24, 2012

1g Emas Untuk Mas Kawin..

Den : Salam..Nak tanyo 1 dinar ngan 1 dirham bapo skang..mano nak dapekkan?

Aku : Wsalam..sori lambek reply,tipon den kono bar..1dinar dalam RM7xx..1dirham dalam RM2x..Tengok brand mano la..

Den : Den budget nak boli dirham ajo la..coz nak wat untok mas kawen..ado port x?

Aku : Mas kawin boli omeh la..Bagi 1g ko..macam yang den buek..baru RM200..

Den : Ha camtu ok gak..ko tolong carikan buleh?

Aku : Hehe,ekau boli jo kek poh kong..1g Poh Kong murah jo..Nak den bolikan pun buleh, apo brand ndak?

Den : Tak kisah ape2 brand janji ko rase ok.coz negeri 9 mas kawen RM200..

Aku : La yo ko..buleh..nanti tok kadi nak tengok resit jugak ke?

Den : Kalau ado lagi cantek..

Aku : Resit konfem ado, cumo ado brand, hargo eh tak sampai RM200..Dalam RM19x jo..Skang omeh ngah turun..takpo ko? Nanti den rojer tokei2 omeh..

Den : Den nak cari atas RM200 lebih siket..Tak buleh bagi bawah RM200..Mas kawen tu..

Aku : Kalau camtu,tak apo la..nanti den tolong usohokan..

Den : Orait..apo apo hal rojer den..

Aku : Ok..


Yang nak kawin tu..tak nak ambik peluang beli harge rendah ke?
Aku dah buat dah dulu..anda bile lagi?

1 Gram Emas:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Post a Comment