Tuesday, July 17, 2012

Setahun Punya Harga..


Assalamualaikum..

Setahun ni, harga emas menari-nari diantara 1550 ke 1650..Untung betul sape-sape yang mampu rembat dengan harga tu kan..Setahun tu dapat peluang..huhu..

Yang takde bajek macam aku..duk menung je la..haha..

Ok, dari graf kat atas tu..aku berterima kasih kat angka 1550, sebab dapat tahan harga dari terus jatuh lagi..tapi, kalau nak jatuh, jatuh jugak kan..huhu..

Ade orang kate, selagi krisis kat greece tak settle, selagi tu la harga emas susah nak naik..tapi, kalau dia nak naik jugak..dia tetap akan naik..kan kan kan kan..

Tu je aku nak share :-)

Nota : dah lame tak dengar orang buat overlap..

1 Gram Emas:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Post a Comment